CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 10, 2009

Pelakon Wanita Tambahan


ain shamila

ni pulak pelakon wanita tambahan dalam drama kehidupan aku...
kami bekenalan baru je. Tapi akrab macam kami dah kenal lama. Bibik perkenalan kami bermula semasa kami sama2 betugas tuk 1 program under Foundation Students Coodination Council (FSCC) kat Nilai. Dat time aku prep n tech n dy catering...minah ni x pandai buat bajet nk beli brg...so aku dgn baik hati nye tolong la dy...maka bermulalah episod pershabatan kami..wah gitu...hehehehe....sampai la skang...skang pown kami still berkawan.. n Insya_Allah kekal smpi bile2...huhuhu....kn ain kn???kn???

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sheika

Nama dy Sheika Shuhada...aku knl Sheika pown dari prog under FSCC tu...lupe pulak nk g taw name pe prog tu...Open Tournament @ CFS Sports Fiesta....Sheika ni baik....aku suke kwn dgn dy...aku dh lupe..sejak bile kami jadi akrab...akrab sgt2...sampai Sheika boleh share smua masalah dy dgn aku...aku pown cmtu gak...ada mslh aku share je dgn dy...dy memahami...x menyesal aku knl dy....dgn Sheika pown aku harap..aku akn kwn smpi ble2....luv u Sheika....

P/S tuk sheika : jgn lemah semangat taw..ada prob..jgn mlu2 nk share dgn arif..arif sentiasa di cni tuk Sheika...kim salam kt ehem2...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kak Eryn...

Ha!!! ni aku nk knl kn...kakak aku yg paaaaling baik kt UIAM ni...hahahha....kami knl sbb K.Eryn join prog ARC (club ni aku cite kemudian hari)...prog berakit disepanjang Sungai Terengganu...tahun 2007...dat time x rapat ag... kami mkin rapat ble dy join smua prog ARC yg aku join...taw nape dy join???
sbb..ex dy ada skali...(opppssss....ex ker???)...hahahha....skang pown kmi still kontek even dy dh clash dgn Kwn Baik aku tu....terima kasik kak...sbb sudi kwn dgn arif....huhuhu...semoga pershabatan kite x de pengakhiran nye....mmmmmuuuuuuaaaaahhhhh....saaaayyyaaannnggggg akak!!!!!!!

0 comments: