CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 8, 2009

knowing me knowing u

maka arini...aku sbagai seorg insan yg boleh dikatakan agak ketinggalan dlm blogging ni akn memulakan kehidupan as a blogger......seems everyone has their own... so y not me??? bkn sbb nk ikut org..tapi since blogging is not prohibited...x salah la aku nk ber'blogging'.so my act is a lawful act....n it's not refrain others legal right...huahuah....ckp mcm karang buku teks law gitu.....khoyal la....hahha...
back to da topic....

sape aku??? aku hanyalah insan biasa yg x mampu menandingi kamu smua...yang lebih maju then me...(eleh..kalu aku bt blog dlu ag...aku leh je saing dgn korg..malas je ekceli)...aku asal terengganu...kuala terengganu..kampung bukit...(bukan marang..ramai yg tuduh aku duk marang)..so kalu smetime tbe2 kuar loghat trganu...sape2 yg x paham tu...sila la rujuk kamus..9ade ke kamus loghat??.. kalu xdok biar aku wak se)....name ek??? dok ingt pulok nk kbo awl2 tadi...my full name..MOHD ARIF BIN SALLEH..since arif je name aku...so u ol can kol me arif..(bg org pantai barat..bukan 'arep' or 'areb'...plz..pronounce n spell-it.right...'ARIF') if not...i'll sue u under defamation....huhuhuhu.....mak ayah aku ada lagi...sehat dyorg kt kg nun....
adik beradik sembilan(9) org....n aku 2nd last....

edu. background??? k... nk kbo gok la serba ckit...bukan nk bgga or what...tapi nk kbo biar kwn2 dari tpmt2 aku blaja taw...bahawa ni adalah aku...xpe kn??? ke ada yg rase meluat...ada ek??? (ada??...ada???? ada aku kesahhhhh!!!!?????) aku skolah rendah di SEK. Keb. Kampung Bukit..letaknye sekolah ni hanyalah 3 minit perjalanan kaki dari my sweet home...makne kate...kalu org dah nk bce doa aku sempat lagi la msuk pagar on time...(tapi aku mmg awl sokmo g skolah...6.45 pagi ada dah..sbb nk ambik mknan RMT kt kantin...org susah...gtu la adat nye)..hbes stndadr 6 kt skolah tu...aku further pulak ke Sek. Men. Agama Marang..aku duk hostel...so sme la...jarak asrama n kelas aku adalah 3 minit perjalanan kaki jugok....hbes form 5...aku smbung pulak blajo ke Centre for Foundation Studies IIUM...mula2 kt Petaling jaya...tapi oleh kerana peningkat intake year by year...v art programmes stdent...di'buang" ke Nilai...Satellite Campus kata nye....hbes 2 thun foundation..twus smbung dalam bidang sme i.e. LAWS ke Ahmad Ibrahim Kulliyyah of Laws, IIUM, Gombak....n im here now....

so...since im new comer in this blogging area...
4 those who are willing to help me in term of improving my style or writing or whatever in blogging...it's my pleasure....nk kutuk..komen..ajor...aku terime smua nya....

0 comments: